گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

بابایی روزت مبارک

از قدیم میگن که دخترا بابایی هستن! یعنی اینکه خیلی باباشونو دوس دارن! راستم میگن یعنی من به عنوان یه دختر به این مسئله اعتراف میکنم که  واقعا عاشقانه بابامو دوس دارم! و اونم منو بی نهایت دوس داره و همیشه از حالم باخبر میشه و نهایت محبتو بهم داره ! پدر موجودیه که صلابت و آرامش وجودتش در کنار محبت و عطوفت مادر فرزند را پرورش میده ! شاید پدرا به خاطر مشغله کاری کمتر پیش بچه هاشون باشند ولی همیشه سعی میکنن که همون لحظات که هستن محبت و تاثیر رو خودشون را داشته باشند. و حضرت علی که بابای خوب همه ماست الگوی همه پدراست. باباجونم خیلی دوستت دارم و تا آخر عمر مدیون محبتا و خوبی هات هستم اگرچه من دختر خوبی برات نبودم ولی بدون که خیلی دوستت دارم قربون همه بابای خوبه سرزمینم برم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد