گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

عید آمد و عید آمد

روزهای بلند و شبهای کوتاه و زیبای رمضان گذشتند و باز هم عید بازگشت به  فطرت خویشتن فرا رسید.

میدانی صد حیف که ماه رمضان ماه رحمت و برکت رفت صد حیف بدا به حال آنانکه از این ماه بهره نبرده باشن ولی صد شکر که این عید آمد تا خدا به بندگان خویش عیدی یه ماه عبودیت و بندگی را هدیه دهد 

انشالله همه ما از خداوند عیدی های خوبی بگیریم

عید فطر مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
ابوعدنان یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

عید برشما مبارک

ش دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

قربون م س ش برم

ش دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ

مریم گلم از دوری تو خواب ندارم
گم گشتم و جز روی تو مهتاب ندارم
دیدم لب ناز تو و مدهوش شدم من
در حسرت یک بوسه ام و تاب ندارم
مریم تو برای لب من آب زلالی
من تشنه ام و جز لب تو آب ندارم
مریم تو بنوشان به من از آن می نابت
جز آن لب ناز تو می ناب ندارم.

ش پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

تبسم بی تو میمیرد ای زیبای شیرینم
نثار تو کنم مریم تبسمهای دیرینم
بیا جانا نثار توست هر چیزی که من دارم
به جز روی مهت مریم دگر چیزی نمیبینم

nahid سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://pasargadn7.blogsky.com

salam doste golam webe zibaii dari vaghean khaili ghashange rasti be manam sar bezan agar khasti ta ba ham tabadole link kunim in adrese mane http://pasargadn7.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد