گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

دایی عزیزم

امشب یکم دلم گرفته

یکم که نه خیلی خیلی

آخه امشب یه پهلوان یه قهرمان از کنارمون رفت

من ندیدمش

ولی اونقدر از خوبیهاش شنیدم که حد نداره

خیلی دوسش دارم

بچه که بود آروم بود

بزرگ که شد قوی بود ولی متواضع

قهرمان وزنه برداری جوانان ایران و آسیا 

کاپیتان تیم ملی

با اینکه می تونست نره جبهه 

بره سراغ مسابقات

ولی رفت

آرپی چی رو گذاشت رو دوشش

و گفت من باید وطن رو نجات بدم

و شهید شد در خاک عراق مظلومانه

تو مرحله ی سوم عملیات والفجر 4

ده آبان 62

تو سن 23 سالگی

خیلی دوسش دارم

قربونت برم دایی خوب و قهرمانم

دایی از همون اول گفتم که پایان نامم تقدیم به توست

کمکم کن 

تا حالا کمکم کردی

خدایا ما از شهدا شرمنده ایم

نذار شرمنده تر شیم

شفیع ما باشین

دایی خوبم

قهرمان کشورم

درود به همه ی شهیدان

بخصوص شهید اسماعیل اعلمی


نظرات 4 + ارسال نظر
یوشارژ سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.u-sharj.com

شارژ همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل

www.U-sharj.com

ش جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

خدا رحمتش کنه البته اونا امرزیده هستن خدا به داد ما برسه

سلام
خوبی هرچی میام وبت نمیتونم پیام بزارم
ممنون
خدارفتگان شمارو هم بیامرزه

ش جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

مریمم سلام.
عیدت مبارک.امیدوارم همیشه شاد و خوشحال باشی

امیر اسماعیل اعلمی شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام دختر عمه خیلی حال کردم. خدا عمورو با حضرت
ابو الفضل محشور کنه. ان شاا...

ممنون داداش جان
وظیفمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد