گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

دفاع

بالاخره تموم شد

و یه مقطع تحصیلی دیگه هم تموم شد

اصفهان هم برا من داره تموم شه

شهر خوبی بود

دوستای خوب و باارزشی پیدا کردم

و روزای خوبی باهاشون داشتم 

خیلی خوب بود

غم و شادی همه در کنار هم بود

و من خیلی بزرگ شدم

و مهمتر از همه که روابط اجتماعیم قوی شد

خیلی سخته از دوستای خوبم جدا شم

خیلی سخته

غمباره

ولی امیدوارم بازم همدیگرو ببینیم

خدایا شکرت

کمکم کن

و انتظار 

انتظار

مثل همیشه

خدایا صبر بده

صبر

نظرات 1 + ارسال نظر
mim شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ http://mimfaf.ir

مقطع ها تموم میشه ولی حیف که در دانشگاه باز شده و مدرک بی ارزش
واسه تبادل لینک خواستی خبرم کن

درسته
ولی من واقعا خیلی چیزا یاد گرفتم
و فک میکنم مدرکم ارزشو داره انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد