گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

انسان

چه خبر از دنیا؟

میگذره؟ خوبه؟ سلامته؟

خدا رو شکر...

همه چیزیش خوبه

نمیشه گفت که همه چیزیش خوبه

اما قابل تحمل هست

اگه آدما از دنیا و زندگی راضی بودن

که هیچ پیشرفتی حاصل نمیشد

راست میگی رفیق

آدما با همین خواستنهاشون باعث پیشرفت شدن

بنظرت اگه پیشرفت نبود زندگیها راحتتر نمیشد

زندگی آدما پیش نمیرفت

خوب پیش میرفت

ولی دیگه این همه تمدن نبود

آدما کم بودن

اگه آدما غارنشین می موندن

همون جور باقی می موندن

و دنیا تغییر انچنانی نمیکرد

تو دلم میگم

خدا عجب موجودی خلق کردی

اونقدر عجیب 

که خود انسان هم از خودش در تعجبه

و تبارک الله احسن الخالقین

بهترین جمله است

برا این مورد

آی آدما آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی

قدر خودتونو بدونید دیگه

حیفه

حیف


نظرات 2 + ارسال نظر
نیما امین دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.friendfa.com

با سلام من نیما امین هستم در سایت با هم دو.ست شدیم بعد از این همه وقت داشتم توی ایمیلم میگشتم نام زیبای شما را دیدم بهرحال خوشحال شدم/ خوشحال شدم واقعا که دیدارها در نزدیک عید سال تازه گردد و وبلاگ زیبای شما را سر زدم بازم مرسی بامیدیدار

نیما امین سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.friendfa.com

سلام پیامم را ارسال کردم منتظر شما هستم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد