گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

یه رویا

یه احساس عجیبِ دیگه می خوام ،
همونی رو که قلبم میگه می خوام ؛
یه صبح دیگه و یه حال تازه ،
یه رویایی که آرامش بسازه ؛

یه احساس عجیبِ دیگه می خوام ،
که پیدا شه میونِ اشکِ چشمام ؛
دلم می خواد روی ابرا بشینم ،
تا دنیا رو از این بهتر ببینم ؛

خدایا قلب من پیش تو گیره ،
کنار تو همه چی بی نظیره !
می تونم غصه رو از هم بپاشم ،
می تونم عاشقِ خورشید باشم ...

کنار تو همه چی خوب میشه ،
می تونم عاشقت باشم همیشه ؛
دلم قرصه به خورشید و به ماهت ،

دلم قرصه به گرمای نگاهت ...

نظرات 2 + ارسال نظر
وب مانی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام
وبلاگ خوبی دارین.
خواستی تبادل لینک کنی خبرم کنم.

عنوان:وب مانی
لینک:http://www.PersianXchange.ir/

تنها پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ http://eshghzibast311.blogsky.com

سلام
منم یه احساس عجیب دیگه می خوام ولی مثل این که..............
هیچی ولش کن نمی خوام حالت خراب بشه.
همیشه خندان باشید.

موفق باشی
ممنون از حضور سبزتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد