گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

دلگیرم از دست خودم

خوبه که آدم گاهی اوقات از خدش دلگیر باشه و خودشو تنبیه کنه به خاطر اشتباهات چون هرچی دیگران نصیحتشم کنن باز فایده نداره آدم باید خودش آگاه شه و مهمه که آدم از خواب خرگوشیه باوراش بیدار شه . نمیدونم چی بگم ولی از خدا میخام که مارو هدایت کنه و ما رو کمک کنه تا خوب رو از بد تشخیص بدهیم الهی آمین

راز جوان ماندن هندی ها

پوست ناحیه دهان و اطراف چشم ظریف‌ترین و شکننده‌ترین پوست‌ها در برابر احساساتی مانند درد، استرس، اضطراب، خشم و حتی شادی است. به این ترتیب که با بروز هر یک از این حس‌ها بدن ما دگرگون می‌شود و این دگرگونی روی عضلات و پوست صورت نیز اثر می‌گذارد. در این حالت ممکن است ما به خاطر درد یا فشار عصبی‌ای که داریم اخم کنیم، چشم‌هایمان را جمع کنیم، لب‌ها را به هم فشار دهیم و در صورتی که این رویه به‌صورت عادت ثانویه برایمان درآید به نوعی به بروز زودهنگام چروک‌ها در اطراف لب و دهان کمک کنیم. در این پست قصد داریم با معرفی برخی از طبیعی‌ترین محصولات ضد‌چروک که مخصوصا زنان هندی آنها را به کار می‌برند به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید به راحتی چند سال جوان‌تر به‌نظر برسید

از بابونه و گریپ فروت ماسک بسازید

ادامه مطلب ...

زمونه بدیه

خیلی زمونه بدی شده. راست میگم دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد آدما راحت دل می فروشن. دل شکستن راحت شده. دیگه اونقد دل آدما شکسته که صدای شکستنشونم به گوش کسی نمیاد. چی بگم از این نامردا که اسمه خودشونو می ذارن مرد ولی به اندازه آب دهنتم حتی ارزش ندارن که تفشون کنی لااقل رو زمین. خلاصه اینکه خدا به هممون رحم کنه خدااااااااااااا

قایم موشک بازی دانشمندان در بهشت !!!!

این مطلب با حال رو یکی از دوستام برام میل کرده بود خیلی خوشم اومد گفتم بذارم شما هم بخونین خیلی جالبهههههههههههههه

روزی همه دانشمندان مردند و وارد بهشت شدند آنها تصمیم گرفتند تا قایم موشک بازی کنند 
انیشتین اولین نفری بود که باید چشم می گذاشتاو باید تا 100 میشمرد و سپس شروع به جستجو میکردهمه پنهان شدند الا نیوتون ... نیوتون فقط یک مربع به طول یک متر کشید و درون آن ایستاد، دقیقا در مقابل انیشتینانیشتین شمرد 97, 98, 99..100… او چشماشو باز کرد ودید که نیوتون در مقابل چشماش ایستادهانیشتین فریاد زد 
نیوتون بیرون( سک سک) نیوتون بیرون( سک سک) نیوتون با خونسردی تکذیب کرد و گفت من بیرون نیستماو ادعا کرد که اصلا من نیوتون نیستم !!! ... تمام دانشمندان از مخفیگاهشون بیرون اومدن تا ببینن اون چطور میخواد ثابت کنه که نیوتون نیست ... 



نیوتون ادامه داد که من در یک مربع به مساحت یک متر مربع ایستاده ام ... که من رو، نیوتون بر متر مربع میکنه ......... و از آنجایی که نیوتون بر متر مربع برابر "یک پاسکال" می باشد بنابراین من "پاسکالمپس پاسکال باید بیرون بره (پاسکال سک سک)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خاطر تو

روزا میگذره شبا میگذره همه چی میگذره اما من نمی گذرم از دل شکستم از اشکام از ناله هام از بغضام اما تو بگذر از بی کسی من از نامردایی من از ناشکرایی من . عصبانی نشو خوب تو بزرگی بخشش از بزرگانه. می خابم بیدار میشم اما همش یادم میره تو حواست به منه. اخه چرا اینقدر منو میپایی ! می خام یه لحظه خلوت کنی آروم میگی وقتی خلوت میکنی خودت که هستی میگم اره میگی پس چون تو هستی منم هستم . دارم دیوونه میشم. آروم میگی صبر کن میادش بالاخره. میگم کی میگی همین روزا . میگم نمیشه همین شبا باشه . میخندی میگی داری با کلمات بازی میکنی میگم اره خب کلافه شدم از دوری کلافه . آرومم میکنی و میگی این امتحان کوچیکیه تو زندگی، صبر کن باشه صبر میکنم فقط به خاطر تو فقط فقط

بابایی روزت مبارک

از قدیم میگن که دخترا بابایی هستن! یعنی اینکه خیلی باباشونو دوس دارن! راستم میگن یعنی من به عنوان یه دختر به این مسئله اعتراف میکنم که  واقعا عاشقانه بابامو دوس دارم! و اونم منو بی نهایت دوس داره و همیشه از حالم باخبر میشه و نهایت محبتو بهم داره ! پدر موجودیه که صلابت و آرامش وجودتش در کنار محبت و عطوفت مادر فرزند را پرورش میده ! شاید پدرا به خاطر مشغله کاری کمتر پیش بچه هاشون باشند ولی همیشه سعی میکنن که همون لحظات که هستن محبت و تاثیر رو خودشون را داشته باشند. و حضرت علی که بابای خوب همه ماست الگوی همه پدراست. باباجونم خیلی دوستت دارم و تا آخر عمر مدیون محبتا و خوبی هات هستم اگرچه من دختر خوبی برات نبودم ولی بدون که خیلی دوستت دارم قربون همه بابای خوبه سرزمینم برم 

دلم تنگه

به کی بگم دلم تنگته ! کجا بنویسم که دوستت دارم ! آخه جرمه دوست داشتن تو ! آخه جرم عاشق بودن ! میگن عاقل باش! اخه دیونه چطور میتونه عاقل باشه توبگو هان! نمیتونم بخدا کلاس خصوصی بزار بهم آموزش بده عاقل باشم! دیروز رفتم تست هوش دادم صفر شدم گفتن خانوم چرا همچین گفتم عشق عقلمو برده ای خدا کمکم کن همین فقط همین چون جز تو پناهی ندارم تو این دنیا که بی کسی با ارزشترین چیزی که دارم