گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

کجاییم

راستی به این فکر کردیم کجاییم؟ شاید بگین خوب آره معلومه هزار بار اینجا زمینه ما روش داریم زندگی می کنیم به نظرم این ساده ترین جوابی که میشه گفت ولی من دارم به وسعتی بزرگتری فکر می کنم بزرگتر از منظومه شمسی خارج از تمام منظومه ها راستی ای کاش یه جا بودیم می تونستیم همه جا رو ببینیم ولی آیا ما این ظرفیت رو داریم من که فکر نمی کنم شما چطوره؟

تصورش هم برام سخته . بعضیا میگن این دیوونه است مثلا می خواد چی رو ببینه؟ واقعا چیزایی که تو این دنیا می ببینید به اندازه کافی جذابه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی با استعلام از آموزش و پرورش

معین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://rayanetasvirmatin.blogsky.com/

سلام خسته نباشی وبلاک جالبی دارین خسته نباشین .خوشحال میشم سری به من بزنی.منتظرنظرتون هستم . موفق باشین

عباس سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://bedonbalemohabat.blogsky.com

گفتی من دیدم وسیعتر از منظومه های شمسی و شاید هم بزرگتر از اون. به نظرت این دید به این وسعت به چه دردی میخوره؟
شاید بگی شناختم از این هستی بیشتر میشه.
ولی مگه تو چقدر عمر میکنی که حالا اون شناختها به دردت بخوره؟
تو دین اسلام گفته شده که هرکه به شناخت بیشتری برسه مسئولیتش هم بیشتر میشه.
لا یکلف الله نفسا الا وسعها
موقعی که تو ظرفیت شناختت میره بالا خواست های بیشتری هم از تو انتظار میره. شاید بگی خدا به همون قدر که به من وسعت میده تحملشم به من میده.
مگه خدا نگفته که باید تلاش کنی تا به اونی که میخوای برسی؟(البته باید خواسته ات عقلانی و مشروع باشه).
پس نتیجه میگیریم که باید تلاش کنی و اگه تو این تلاش شکست خوردی ناراحت میشی. مطمئن باش که که کار سختیه. اون وقت اگه مایوس شدی دیگه خدا هم اون ظرفیت رو ازت میگیره.
پس ین باید خیلی کار مزخرفی باشه که ما بخواهیم وسعت دیدمون رو نسبت به هستی زیاد کنیم. البته من معتقدم در امور زندگی باید این دید وسیع باشه. ولی نه همه جا.

در کل روز خوبی رو واست آرزو میکنم.
موف باشی.

من این وسعت رو برای فکر و ذهنم می خوام چون یه مدت در این مورد و انفجار بیگ بنگ مطالعه کرده بودم نمی دونم ولی شاید باعث این بشه که مقاومت انسان در برابر سختی ها بیشتر بشه و به درکی برسه که این زندگی و زمین رو کوچک ببینه در حد کوچکتر از نانو شاید یه روز این حرف ها رو بخونیم و بخندیم ولی درک من الان اینه وزیاد بهش فکر نکن بی خیال موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد