گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

سال نو مبارک

سلام سلام

باز عمو نوروز اومد

و سال جدید آغاز شد

یه سال گذشت

با خوشی هاش

غمهاش

خنده هاش

گریه هاش

و یه سال جدید آغاز شد

از خدا بخواهیم 

که سال جدید

سال موفقیت شادکامی سعادت و خوشبختی

برای همه ما باشه

خوابگاه

الان که رفتم وبلاگ ماری عزیزم سرزدم دیدم از خوابگاه نوشته

از روزای خوبی که کنار هم بودیم

چایی میخوردیم با کلمپه سوهان حلوا حلوای سیاه دیگه اینا رو نداشتیم با نبات کیکی بیسکویتی میخوردیم

از خدا میخام ماری عزیزم زود دفاع کنه بره پیش همسره عزیزش

دیشب مرضیه رو خواب دیدم اونم تو حرم امام رضا

خیلی دلم مشهد میخاد

کاش زودتر بریم

ساره مرضیه سارا نصیبه زهرا شیرین شیوا زینب سمیه و خیلی بچه های دیگه

دلم برای همتون تنگ شده

راستی امروز هم سودابه اس ام اس داد ازدواج کرده

خیلی خوشحال شدم

خدایا همه جوونای خوب سرزمینمو خوشبخت کن

حیف که از هم خیلی دوریم 

ولی از خدا میخام باز همشونو ببینم

دوستت دارم بچه های خوب دانشگاه اصفهان

دوستان خوبی برام بودین و خواهین بود

از دور روی ماه همتون رو می بوسم


یواش یواش داره میاد...

کم کم داره میاد

صدای پای یکی میاد

جوانه ها با عجله به استقبال رفتند

خورشید گرم شده

گرمتر از هر موقع

زمستانی که کمرنگ بود 

داره میره

دیگه زمستونای قدیم نمیان

قبلا یخ و برف بود

الان دیگه گرمه زمستونا

یکم حس بهار کم شده

دیگه اون شورو شوق قدیم نیست

من یه شوقی آمیخته با استرس دارم

نمیدونم بشه

بیاد

یواش یواش داره میاد...

کاش زودتر بیاد

بی صبرانه منتظرم

بیا

بیا

بیا


انسان

چه خبر از دنیا؟

میگذره؟ خوبه؟ سلامته؟

خدا رو شکر...

همه چیزیش خوبه

نمیشه گفت که همه چیزیش خوبه

اما قابل تحمل هست

اگه آدما از دنیا و زندگی راضی بودن

که هیچ پیشرفتی حاصل نمیشد

راست میگی رفیق

آدما با همین خواستنهاشون باعث پیشرفت شدن

بنظرت اگه پیشرفت نبود زندگیها راحتتر نمیشد

زندگی آدما پیش نمیرفت

خوب پیش میرفت

ولی دیگه این همه تمدن نبود

آدما کم بودن

اگه آدما غارنشین می موندن

همون جور باقی می موندن

و دنیا تغییر انچنانی نمیکرد

تو دلم میگم

خدا عجب موجودی خلق کردی

اونقدر عجیب 

که خود انسان هم از خودش در تعجبه

و تبارک الله احسن الخالقین

بهترین جمله است

برا این مورد

آی آدما آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی

قدر خودتونو بدونید دیگه

حیفه

حیف