گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

بهانه ی آفرینش

امروز غمی بزرگ بر دوش عالم افتاد

و مادر رفت

حسن و حسین زینب و ام الکثوم چه آرام گریستند

و علی مرد خانه ی زهرا غریبانه زهرا را به دوش گذاشت و به خاک سپرد

محمد شادمانه به دیدار دختر رفت

و دختر گفت بابا چرا رفتی

دیدی امت ناسپاست قدر مرا ندانستند

دیدی چگونه کودکانم یتیم شدند

دیدی چگونه محسنم پرپر شد

دیدی پهلوی دخترت کبود شد

و زهرا رفت

بهانه آفرینش

گل سرسبد محمد

دلیل نزول کوثر

رفت تا به ما بگوید

که در مقابل ناملایمات تسلیم نشویم

و با ظالم بجنگیم

ساده زندگی کنیم

مادر جان 

شفاعتمان کن

مادرجان

مادرجان

مادرجان

شعری از یک دوست

این غزلخانه که اینجاست بنام من و تو ست

من پر از حرف تو خاموش،مرام من و تو ست

تو مرا عاشق خود کردی و رفتی به سفر

چه کسی گفته که این عشق به کام من وتوست

قصه ی عشق تو را من همه جا جار زدم

این همه شهرت دل،سنگ تمام من و توست

طبق فتوای دو ابروی گره خرده تو 

لذت بوسه و اغوش، حرام من و توست

برای ساره

اومدم که نظراتمو ببینم دیدم ساره ی گلم اومده و نظر داده خیلی خوشحال شدم

فدات شم ساره جان

اتفاقا دیشب خابتو دیدم

خاب دیدم رفتی خرید بعد اومدی میگی مریم پول نداشتم تو رو پول بده به سبزی فروش جنسا رو بگیر

میگی اونقد سبزی هاش تازه  و خوب بود چهارده تومن خرید کردم

بعدش از خاب پا شدم

انشالله که همیشه موفق و سربلند باشی


از بدقولی متنفرم

دیگه تو این دنیای پرهیاهو و شلوغ پلووغ

بدقولی امری ساده شده

و خیلیا نمیدونن که یا بدقولی دلی رو میشکنن

وقت کسی رو بیخود تلف میکنن

چیزی که دیگه ارزش نداره دل ادماست

ارزون میخرن و ارزون می فروشن

میدونی چرا؟

چون محبت کم شده و بدتر از اون کم ارزشتر

آدما زود دل میدن

و زود دل میکنن

مثل فست فود که زود آماده میشه و زود خورده میشه

و هیچ خاصیتی نداره و فقط شکم پر کنه

عشقای امروزی هم بی خاصیته

و اگه خوشت نیومد عوض کن

واقعا اوضاع بدیه

جون من

جون هرکی که دوس دارین

دروغ نگید

و بدقولی نکنید

اگه هم بدقولی یا دروغ کردین

توجیه نکنید

که کارم زیاده

و از این حرفا

فقط بگین ببخش

و آروم برین

گیج

یه جوریم 


گیج


بی هدف


منگ


تو شوک