گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

جشن عروسی

امروز شب جشن عروسیه

اونم چه عروسییی

عروسی زهرا و علی

به به

خوش بحال فرشته ها

امشب تو آسمون جشنه

جشنی ساده و بی ریا

جشنی که شاد بود و رویایی

کاش منم اونروز بودم

کاش ما هم چنین جشن های ساده و بی ریایی

به دور از چشم و هم چشمی داشتیم

حتی خودمونو نمیتونم کمی به این سادگی نزدیک کنیم

ولی سعی کنیم

اینم خوبه

تبریک میگم

و از خدا میخام به حق این شبای مبارک

جوونای خوبه سرزمینمو خوشبخت و عاقبت بخیر کنه

و هدایتمون کنه

الهی آمین

تعطیل

ای بابا

باز سرما خوردم 

هپچی

هپچی

آخر هفته هیچ کار نکردم

تعطیل

او.ووووووو

گریه

فصل سه و نتیجه گیری مونده

ضامن آهو

سلام

خوبین ؟

خوشین؟

امروز فصل یک و دو را دادم استاد بخونه

امیدوارم زود بخونه که اصلاحش کنم و زود دفاع کنم

امروز صبح اول صبح نگهبان خابگاه تو پیچ گفت امروز روز سلام به امام رضاست

منم بهش تو خاب و بیداری سلام دادم

شما هم سلام بدین

یا ضامن آهو نگهبان و ضامن ما باش

یا رضاااااااااااااااااااااا

برای ش

ســُــرخ می شوی،وقتی می شنوی دوستت دارم!

زرد می شوم،وقتی می شنوم" دوســــتش ...داری "!!

چهار شنبه سوری راه انداخته ایم...

ســـرخی توازمن،زردیِ من از تــــو!

همیشه من می ســــــوزم .....و همیشه تو می پــــــــری.........

بوی ماه مدرسه

باز آمد بوی ماه مدرسه

بوی بازی های راه مدرسه

تابستون 91 هم تموم شد 

با همه سختی هاش

خوشی هاش

خنده هاش 

غصه هاش

تابستونی دور از خونه

و تو خابگاه با دوستای گلم

زندگی اینه دیگه

یکی عاشق میشه 

یکی جدا میشه

خدایا ازت میخام پاییز خوبی را داشته باشیم

با اتفاقات خوب و خوش

و بندگی بیشتر تو

کمکمون کن پاییز را با مهر و محبت آغاز کنیم

و با آذر عشق تموم کنیم

آتش عشق را از وجود ما نگیر

و ما را به راه راست هدایت فرما

الهی آمین