گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

تند

روزا دارن میگذرن 

من هرروز باید بیشتر تلاش کنم

یکم نیروم کم شده

حس می کنم از درون تخلیه شدم

ولی نباید اینجور باشم

خیلی بده

من باید الان تخته گاز پیش برم

تا بی نهایت

خیلی سریع

خیلی تند

میخام زود این پایان نامه رو جمع کنم و برم

خسته شدم

دلم خونمونو میخاد

بابامو مامانمو

محی جونم

خدا کمک کن زود تموم شه

خداجون خیلی دوستت دارم

دستمو بگیر من بی تو هیچم


روز دخمل

روز دخمل رو به همه ی گل دخترای سرزمینم تبریک میگم

انشالله زیر سایه حضرت معصومه خوشبخت شیم هممون

الهی آمین

یک سال گذشت...

بالاخره یه سال گذشت

و ما باید اتاق 621 را تحویل بدیم

اتاق خوب و دنجی بود

و توش روزای خوبی رو با هم اتاقیای خوبم داشتم

تو این اتاق عاشق شدم

گریه کردم

خندیدم

انتظار کشیدم

درس خوندم

علم آموختم

و مهمتر از همه درس های باارزشی از زندگی گرفتم 

خیلی برامون سخته بریم

خدا کنه آوارمون نکنن تو این اوضاع که باید پایان نامه بنویسیم

و تجزیه و نحلیل کنیم

خدا بهمون رحم کن

راستی امروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است

که به همه نسلیت میگم شهادت این امام بزرگوارو

امروز میریم خونه زینب

انشالله خوش بگذره

التماس دعا

یاحق

یک سال

بالاخره یه سال گذشت

و ما باید اتاق 621 را تحویل بدیم

اتاق خوب و دنجی بود

و توش روزای خوبی رو با هم اتاقیای خوبم داشتم

تو این اتاق عاشق شدم

گریه کردم

خندیدم

انتظار کشیدم

درس خوندم

علم آموختم

و مهمتر از همه درس های باارزشی از زندگی گرفتم 

خیلی برامون سخته بریم

خدا کنه آوارمون نکنن تو این اوضاع که باید پایان نامه بنویسیم

و تجزیه و نحلیل کنیم

خدا بهمون رحم کن

راستی امروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است

که به همه نسلیت میگم شهادت این امام بزرگوارو

امروز میریم خونه زینب

انشالله خوش بگذره

التماس دعا

یاحق

کمک

گریم گرفته

اعصابم خرده

اینم شد وضعیت برخورد با دانشجوی ارشد مملکت

فقط بلدن اذیت کنن

ادمو از زندگی سیر کنن

خدا کمک

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

کمککککککککککککککککککککککککککک

دلتنگی

دلم برات تنگه

خیلی تنگ

آخه چقد دوری

داره یه سال میشه

گریم گرفت

تازه بعدشم جنگ و جدل داریم

که بگیم به دیگران ماعاشقیم

ما همدیگر رو دوس داریم

تو منو میخایی

من تورو میخام

خداجون

استا کریم 

هوای مارو داشته باش

خداجون کمک کن همدیگرو خوشبخت کنیم

قربونت برم خداجونم


خدااااااااااااااااااااااااااا

به دنبال خدا نگرد ...
خدا در بیابان های خالی از انسان نیست ......
خدا در جاده های تنهای بی انتها نیست .....
خدا در مسیری که به تنهایی آن را سپری می کنی نیست ....
خدا آنجا نیست ....
به دنبالش نگرد .
خدا در نگاه منتظر کسی است که به دنبال خبری از توست .
در قلبیست که برای تو می تپد ....
خدا در لبخندی است که با نگاه مهربانتو جانی دوباره می گیرد ...
خدا آنجاست .......
خدا در خانه ای است که تنهایی در آنجا نیست،
در جمع عزیزترین هایت است ...
خدا در دستی است که به یاری می گیری ...
در قلبی است که شاد می کنی،
در لبخندی است که به لب می نشانی .........
خدا در دیر و بتکده و مسجد نیست ....
لابلای کتاب های کهنه نیست ....
این قدر نگرد ....
گشتنت زمانیست که هدر می دهی ...
زمانی که می تواند بهترین ثانیه ها باشد ....
خدا در عطر خوش نان است ،
آنجاست که زندگی می کنی و زندگی می بخشی
خدا در جشن و سروریست که به پا می کنی ...
آنجاست که عهد می بندی و عمل می کنی ....
خدا را در کوچه پس کوچه های درویشی و دوری از انسانها نگرد ...
آنجا نیست ....
او جایی است که همه شادند،
جایی است که قلب های شکسته ای نمانده ...
در نگاه پرافتخار مادریست به فرزندش،
و در نگاه عاشقانه زنی به همسرش،
و در اندیشه کودکی که می پندارد پدرش قهرمانیست در دنیا ....
قویترین است و کاملترین ...
همه چیز را می داند .
آخر او پدر من است .... خدا را در غم جستجو نکن،