گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

مواظب باشیم

راستش وقی امروز نظرات رو می خوندم فهمیدم باید خیلی دقت کنم که چی دارم می نویسم  چون بعضی ها می آین می خونن و شاید ذهنیت از حرفای من پیداکنن شاید زندگی یکی و افکارش رو من هم تاثیر بذاره پس مواظب حرف هامون باشیم کمکم کنkhodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

نظرات 1 + ارسال نظر
مبینا سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ب.ظ http://andameziba.blogsky.com

سلام دوستان:
من وبلاگی به تازگی دارم که در آن از تمامی دوستان و بازدیدکنندگان درخواست دارم که از آن دیدن کنند و همدیگر را در راه رسیدن به هدف این وبلاگ که رسیدن به اندامی زیبا می باشد را یاری دهیم. خوشحال می شوم که همه آنهایی که مثل من مشکل چاقی دارند بیایند باهم تلاش کنیم چون رقابت خودش زمینه ای برای دستیابی به اهداف می باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد