گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

من و من

·         من و من می رویم!

·         به کجا؟

·         به آنجا!

·         تو نمی آیی من؟

·         نه نمی آیم من؟

·         پس چرا ای منه من!

·         من ندارم جایی!

·         ولی آنجا چه کنم؟

·         تک و تنها بروم؟

·         آری ، آری ، آری

·         ترس را من چه کنم؟

·         از چه ترس ای منه من!

·         پس چه کس بالا ببرد این سر من!

·         راستی ، مهرووفا!

·         یعنی من هم دارم راستی مهرووفا؟

·         تو خودت می دانی و او!

·         او؟

·         او که ایمان داری؟

·         او که هر لحظه و هرجا باتوست

·         پس چرا...؟

·         حس نکردی اورا؟

·         آری

·         چون منی داشتی و تو ندیدی اورا!

·         پس برو ای منه من تا ببینم اورا........

این قطعه کوچک رو آبان ۸۵ نوشته بودم نمی دونم چقدر جالبه ولی دیدم خوندنش خالی از لطف نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
Gold*Boy چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ب.ظ http://photocloob.net

سلام سایت خوبی داری
می خواستم بهتون یه سایت کلیکی معرفی کنم که واقعا پول میده من خودم ازش 20000 تومون گرفتم اینم شماره فیشش SABA١٥٣٠٨٨١١٢٧٢١٥٨١٩
فقط کافی از طریق لینک زیر عضو بشی بعد هم تبلیغات تو سایتت بزاری
http://www.oxinads.com/?i=8963
در ضمن اگه میشه به سایت ما هم سر بزن

ramin چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ب.ظ

وبلاگ خوبی دارین.
اگر مایل به تبادل لینک بودید ایمیل بزنید.
www.yarpaq.mygig.ir

یاشاسین آذربایجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد