گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

یکی هست که مارو دوست داره ...

همه ی ما این آرزو رو داریم که به بهترین ها برسیم اما آیا کسی می دونه که واقعا واقعا چی براش موفقیته ؟ پول؟ شهرت؟ فرزند؟ سرخوشی و بی خیالی ؟ ولی وقتی که تو زندگی اطرافیان و خودمون دقت کنیم متوجه می شیم هیچ کدوم از اینها به طور محض و تنها خوشبختی و آرامش را نمی آورند شاید هم من توقعم بالاست ولی راحتی مطلق آیا به معنای واقعی تو زندگی کسی جاریه ؟ مسلما نه؟ چون خدا ما رو در سختی آفریده پس خدا جون کمکمون کن ما بی تو هیچیم . پس زندگی دو روزه این دنیا رو زیاد سخت نگیریم چون اگه دنبال پول و... بریم بازهم یه چیز کم داریم که پول هم جای اونو نمی گیره کاری نکنیم که به خاطر این جور چیزا فراموش کنیم که یکی هست که مارو دوست داره ...

نظرات 3 + ارسال نظر
اسمان سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.aseman2007.blogfa.com

سلام دوست من
از اینکه منو به این سرزمین مجازی زیبا دعوت کردین بی نهایت سپاس گزارم
این وبلاگتون هم بسیار زیباست و معنوی
بازم به من حقیر سر بزنین خوشحال میشم
شما حتما اموگار دبستان هستین درسته؟؟؟
اگه اینطوره واقعا خوب به فکر دانش اموزاتون هستین
افرین و هزار افرین بر شما
الهی بیش از پیش موفق باشین
یا علی

اسمان سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://www.aseman2007.blogfa.com

مجددا سلام
اگه اجازه بدین به ایشون خسته نباشید بگم .براشون ارزوی سلامتی میکنم و امیدوارم خداوند شمارو برای ایشون و ایشون رو برای همه شاگردانشون و شما حفظ کنه...ممنونم که محبت کردین و به حرفای کم اهمیت من بها دادین
از اینکه به وب محقر من اومدین احساس میکنم که خوشحالم و ارزو میکنم بازهم به من سر بزنید و از راهنماییهاتون منو به فیض برسونید
ارزو سلامتی برای شما و همه انسانهای مهربان
یا علی

امیر چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:33 ب.ظ http://p30rank.ir/?ref=9928

سلام
خوبی؟
من را یادت میاد؟
یه بار قبل هم بهت سر زده بودم
وبت خوبه ها
اما.......
امارت کمه نسبت به انرژی که براش می زاری
یه سایت هست که مجانیه و با روزی ۱۰ دقیقه انلاین بودن امارتا ۳۰۰-۴۰۰ تا بالا میبره
حتما عضو شو
حیفه
بازم بهت سر می زنم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد