گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

گل های بابونه

حرف های یک شیمیست با خدا+خودش

سال نو مبارک

باز هم ماهها روزها ساعت ها دقیقه ها لحظه ها گذشتند و یک سال گذشت سال 90 هم تموم شد با همه خوشیها غمها غصه ها . با اینکه برا من سال غمگینی بود ولی تو انتهاش به سفر زیبایی رفتم و با کسی آشنا شدم که امیدوارم همون باشه . به هرحال سر سفره هفت سین برا سلامتی و خوشبختی همه دعا کردم از خدا برا همه سعادت و شادکامی خواستم و خلاصه اینکه گفتم خدا بهترین رو به همه بده و کمک کن بهترین باشیم سال نووووووووووووووو همه مبارک
نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://blogsky.com

باسلام عیدشمامبارک وبلاگ بسیارجالبی داریدفکرمیکردم ازدیدگاه تخصصی خودتان نیزمطلبی داشته باشیدچون شنیده بودم که شیمی مادرعلوم است .موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد